Tràmit sense certificat Tràmit amb certificat Sol·licitud de desistiment o renúncia d'un tràmit

Tràmit que permet retirar una sol·licitud presentada. L'interessat podrà desistir mentre el procediment no hagi conclòs, és a dir, abans que es resolgui aprovant, denegant o arxivant la seva demanda. En cap cas es farà la devolució de l’import abonat en concepte de taxa administrativa.
 
 

Tramitació

Qualsevol persona física, entitat o empresa.
 
D'acord amb l'article 107.2 de la Llei 14/2023, del 3 de juliol, de text consolidat del Codi de l’Administració, les persones –físiques o jurídiques– que formin part dels col·lectius identificats en el dit article han d'entrar la sol·licitud telemàticament fent ús del certificat electrònic.
 
D'acord amb l'article 104 de la mateixa Llei 14/2023, per a desistir d’instàncies i renunciar a drets en nom d’altri, caldrà acreditar la representació mitjançant document públic, document privat amb signatura notarialment legitimada i, si escau, legalitzada, o poder “apud acta”.

Formes de tramitació

  • TRAMITACIÓ PRESENCIAL
    Servei de Tràmits del Comú d'Ordino
    Adreça: Pl.(treure) La Placeta | AD300 Ordino | Andorra
    Horari d'atenció al públic:
    – De dilluns a divendres de les 08:00h a les 16:00h.
    – De l'1 de juny al 9 de setembre els divendres l'horari d'atenció és de les 8:00h a les 14:00h.
    Telèfon de contacte: +376 878 100
    Adreça de correu electrònic: tramits@ordino.ad
  • TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA
    Servei de 24 hores al dia, 365 a l'any
    Aquest tràmit es pot gestionar a través de mitjans electrònics, motiu pel qual es requerix disposar de certificat electrònic per a inciar-ne la tramitació.
     
    Per iniciar la tramitació electrònica, al final d'aquesta pàgina, heu de fer clic a TRAMITAR AMB CERTIFICAT. A continuació, se us obrirà una pantalla que us permetrà identificar-vos amb el vostre certificat electrònic mitjançant la introducció del vostre NIA i contrasenya. Seguidament, podreu emplenar el formulari del tràmit amb les dades requerides.
     
    Per aquells tràmits que requereixin aportar documentació addicional no us oblideu de consultar-la a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR, emplenar-la deugdament i, finalment, adjuntar-la en el formulari de tramitació, si escau.

Documentació que cal aportar

  • Si escau, qualsevol documentació complementària que es consideri pertinent.
 
Poders, si la persona que sol·licita actua en nom d'una societat, ha de ser càrrec representatiu, o tenir poders inscrits al Registre de Societats, o estar facultat en una certificació de la Junta signada pel president i el secretari de la societat

Normativa

Llei 14/2023, del 3 de juliol, de text consolidat del Codi de l’Administració. 
Llei 29/2021, del 28 d’octubre, qualificada de protecció de dades personals (text específic)

Més informació

En compliment de l'article 121 de la Llei 14/2023, del 3 juliol, de text consolidat del Codi de l’Administració, qualsevol interessat pot desistir de la seva petició o renunciar al seu dret. Convè remarcar que, si la sol·licitud fos formulada per dos o més interessats, el desistiment o la renúncia afectarà solament els qui l’hagin formulat.
 
Pel que fa als efectes, l’Administració es limitarà a acceptar el desistiment o la renúncia i dictarà resolució declarant el procediment acabat, llevat del cas que tercers interessats hagin comparegut en el procediment i en demanin la continuació dins el termini de deu dies des que se’ls notificà el desistiment. Si la qüestió suscitada en el procediment comportés un interès general, l’Administració podrà seguir el procediment privant la decisió de tot efecte davant els interessats.
COMÚ D'ORDINO
La placeta, 1
AD300 Ordino, Andorra
Tel: +376 878 100
E-mail: comunicacio@ordino.ad
Projecte desenvolupat per Projecte desenvolupat per eCityclic