Tràmit sense certificat Tràmit amb certificat Instància genèrica

Tràmit que permet presentar sol·licituds, escrits o peticions quan no es disposi de sol·licitud específica.

 

 

Tramitació

 Qualsevol persona física, entitat o empresa.

 
D'acord amb l'article 107.2 de la Llei 14/2023, del 3 de juliol, de text consolidat del Codi de l’Administració, les persones –físiques o jurídiques– que formin part dels col·lectius identificats en el dit article han d'entrar la sol·licitud telemàticament fent ús del certificat electrònic.

Formes de tramitació

  • PRESENCIAL

     Servei de Tràmits del Comú d'Ordino

    Adreça: La Placeta | AD300 Ordino | Andorra


     Horari d'atenció al públic:

    – De dilluns a divendres de les 08:00h a les 16:00h.
    – De l'1 de juny al 9 de setembre els divendres l'horari d'atenció és de les 8:00h a les 14:00h.
    Telèfon de contacte: +376 878 100
    Adreça de correu electrònic: tramits@ordino.ad
  • ELECTRÒNICA
    Servei de 24 hores al dia, 365 a l'any
    Aquest tràmit es pot gestionar a través de mitjans electrònics, motiu pel qual es requerix disposar de certificat electrònic per a inciar-ne la tramitació.

    Per iniciar la tramitació electrònica, al final d'aquesta pàgina, heu de fer clic a TRAMITAR AMB CERTIFICAT. A continuació, se us obrirà una pantalla que us permetrà identificar-vos amb el vostre certificat electrònic mitjançant la introducció del vostre NIA i contrasenya. Seguidament, podreu emplenar el formulari del tràmit amb les dades requerides.

     
    Per aquells tràmits que requereixin aportar documentació addicional no us oblideu de consultar-la a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR, emplenar-la deugdament i, finalment, adjuntar-la en el formulari de tramitació, si escau.

Documentació que cal aportar

 * Si escau, qualsevol documentació complementària que es consideri pertinent.

 
Poders, si la persona que sol·licita actua en nom d'una societat, ha de ser càrrec representatiu, o tenir poders inscrits al Registre de Societats, o estar facultat en una certificació de la Junta signada pel president i el secretari de la societat

Normativa

Llei 14/2023, del 3 de juliol, de text consolidat del Codi de l’Administració.

Llei 29/2021, del 28 d’octubre, qualificada de protecció de dades personals (text específic)

Més informació

Abans d'iniciar la tramitació, cal comprovar que no existeix el tràmit específic que es desitja realitzar habilitat en el Portal de tràmits del Comú. En el cas d'existir un tràmit especific es requerirà la tramitació per la via adequada i es rebutjarà la sol·licitud genèrica.
 
 
COMÚ D'ORDINO
La placeta, 1
AD300 Ordino, Andorra
Tel: +376 878 100
E-mail: comunicacio@ordino.ad
Projecte desenvolupat per Projecte desenvolupat per eCityclic